Freebies & Free Samples Malaysia

Ini antara hobi saya , mencari sample produk percuma. Nak tunggu surat dari keluarga atau kawan-kawan memang agak sukar sekarang kerana sekarangkan semua whatsup. Ada pun surat dari bank , bill elektrik dan air je…..nak buka pun malas je …hahaha faham2 le…😜

Sekarang setiap hari saya akan periksa peti pos, ternanti-nanti sample barang yang saya dah mohon. Walaupun dia bukan barang yang berharga tetapi bila sample tu sampai je…rasa berbunga-bunga cam dapat surat dari kekasih 🙈…hahaha…

Hobi ini bermula sewaktu saya berkerja kilang dulu. Kawan saya amoi yang ajar saya cara untuk dapatkan sample-sample nie. Ada permohonan yang berjaya dan ada juga yang tidak berjaya bergantung kepada stok yang ada la..Ada produk yang dihantar secara pos dan ada juga produk yang kena ambil di stor-stor yang berdekatan dengan anda.

⚠ Tips !!  jika ambil barang dekat stor… pastikan iman anda kuat kerana mereka akan promote barang-barang atau service yang ada. Tekadkan niat untuk ambil barang sample percuma sahaja.



Saya akan kemaskini post nie dari masa ke semasa dengan sample-sample yang saya dapat dan link untuk anda memohon. ðŸ‘Œ


1)Susu Anlene .




🙆 Memang tidak pernah mengecewakan dan penghantaran dia pun pantas. Saya dah dapat....yeaa.. ðŸ™†
  

DAFTARKAN MAKLUMAT ANDA UNTUK SAMPEL ANLENE




🙆 Lelaki pun boleh applykan untuk wife or anak-anak

ke...kt kekasih hati ke....hehehe...itu tandanya anda

prihatin dengan pasangan anda ....untuk gurgles2 sekalian

boleh la tambah2 stok yg ad...🙆

0 comments:

Post a Comment